Prekybininkai: dėl gaiviųjų gėrimų paklausa padidėjo 24-40%

No Comments
Kruizai

Pastarieji savaites birželį, kuris lydėjo karštu oru, nealkoholiniuose gėrimuose paklausa padidėjo 24-40% bendros tyrimo pagrindinių prekybininkų.

“Rimi Latvija” vyresnysis viešųjų ryšių specialistė Laura Podskočija BNS patvirtino – karštas oras tikrai paskatinti daugiau žmonių pirkti įvairių nealkoholinių gėrimų, ypač priešpaskutinė birželio savaitę, kai temperatūra pasiekė mėnesio rekordą.

“Turiu pasakyti, kad praėjusią savaitę, didžiausia gaivusis gėrimas augimo birželį,” Rimi “parduotuvėse visoje Latvijos ir ji išaugo apie 40%, palyginti su prieš savaitę,” sakė Podskočija.

Ji pabrėžė, kad “Rimi” pirkėjai dažniau nei savo kasdienio apsipirkimo krepšių pagaminti gėrimai, pavyzdžiui, “Coca-Cola”, “Mangali” ir mineralinio vandens “Borjomi”. Be to, pirkėjai nori pirkti “Rimi” prekinio ženklo gazuotas ir negazuotas vanduo.

“Kalbant apie įvairių rūšių sultis, tada birželį labiausiai apelsinų, multivitaminų, obuolių sulčių ir dviejų litrų paketus iš įvairių gamintojų”, sakė “Rimi” atstovė.

Mažmenininko “Maxima Latvija” spaudos sekretorius Ivaras Andins BNS sakė, lyginant šį mėnesį karščiausias dieną apie 24-26 Birželio su atitinkamu laikotarpiu gegužę “Maxima” pirkėjai troškulys veldzēja labiausiai tiesiogiai su vandeniu, pardavimų skaičiai išaugo beveik trečdaliu, arba 28%.

Andins praėjusią savaitę sakė, birželio padidino giros paklausą. “25% padidėjimas taip pat buvo didesnis gira, bet ir kiti gėrimai didelių pokyčių prekybos veikėjų nebuvo matyti”, sakė “Maxima Latvija” atstovas, darant prielaidą, kad ši tendencija lėmė birželį kad datos sutampa su savaitės, o gegužės mėnesį tas pats laikotarpis sutapo su švenčių dienomis.

“Maxima Latvija” spaudos sekretorius taip pat sakė, kad šią savaitę Trys karštų dienų didžiausią paklausą buvo vandens, gazuotų gėrimų ir sulčių, bet paprastai birželis-pardavimo gėrimų gretas numeris vienas gaivieji gėrimai – jie sudaro beveik trečdaliu, arba 32% visos sumos, parduodamų gėrimų .

“Kalbant apie konkrečių ženklų, birželio populiariausi gėrimai tarp vartotojų į” Coca-Cola “mineralinių” Mangali “ir mineralinio vandens” Borjomi “,” sakė Andins.

Savo ruožtu, bendrovės “Food Trade Association”, kuris yra maisto prekių parduotuvė “Elvi” franšizę, Prekybos Laila Vārtukapteine ​​BNS sakė, kad, palyginti su laikotarpiu nuo 24-26 Bir laikotarpiu su tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso padidėjo nealkoholinis ir gaivieji gėrimai segmentas “Elvi” parduotuvių yra 24%.

“Be karšto oro dideliais kiekiais yra perkami troškulys Aušinimo gėrimų – mineralinio vandens ir geriamojo vandens – bendras augimas 47% ir gazuotas vanduo yra perkamos, kiek 65% daugiau”, sakė Vārtukapteine, pridurdamas, kad toks gėrimas yra populiariausias mineralinis vanduo “Borjomi “. Savo ruožtu, ne gazuoto mineralinio vandens paklausa išaugo 28%.

Ji pabrėžė, kad gaivieji gėrimai ir nealkoholiniai kokteiliai “Elvi” parduotuvėse pirkėjai nupirko 14% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu gegužės mėn. Iš tie lyderiai gaivusis gėrimas “Fanta”. Savo ruožtu, sulčių ir sulčių gėrimų paklausa padidėjo 9%, iš kurių populiariausi gėrimai “Gutta” produktai.

Vārtukapteine ​​sakė, kad už giros ir salyklo gėrimų paklausa išaugo daugiau nei 57%. Iš jų dažniausiai perkamos vartotojų Ulmaņlaiku giros “ir” salyklinis gėrimas Iļģuciema originalas “. Nors bendra paklausa energetiniams gėrimams padidėjo 30%, iš kurių populiariausias – “Burn”.

Kaip pranešama, praėjusią savaitę Latvijos praleisti gana karštas oras, kartais oro temperatūra pasiekia 30 laipsnių ribą.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>