Pirmieji įspūdžiai Audi R8 V10

No Comments
Uncategorized

Neturėtų stebinti, jei aš sakau, kad Audi R8 V10 – tai gražus automobilis. Patvirtino savo didybę tiesiog visiems. Iš išvaizdos, baigiant nuostabų valdymą. Vairuojant automobilį – malonumas. Nuo pat pirmųjų minučių nustebinti tuo, kaip lengvai valdyti šį automobilį. Atrodytų, kad labai sunku išlaikyti kelyje kaip automobilio greitai. Bet tai yra absoliutus klaidingumo. Audi R8 V10 atlieka bet kokius pageidavimus vairuotojas kelyje. Jei reikia, greitojo rinkimo, jis surenka jį, jei būtina staigiai stabdyti – stabdžius. Tai reali svajonė bet vairuotojas.

Atnaujintą versiją Audi R8 V10 Spyder yra gana skiriasi nuo kolegos. Pirmiausia norėčiau pagirti inžinierių, kurie sumažino svorio centrą variklio su nauja sauso tepimo sistemos autotrendas.lt darbą. Bazinė R8 turi 8 stūmoklių apkabos priekyje ir 4 stūmoklių gale. Stabdžiai ant jo skersmuo 365 mm priekyje ir 380 gale. Jei norite, galite įdiegti ir keramikos stabdžiai, ratai, kurie yra pagaminti iš kompozicinių medžiagų. Tai, savo ruožtu, yra sudarytas iš silicio karbido ir anglies pluošto. Šių diskų įrenginys bus padidinti išteklių stabdžius iki 300 tūkstančių kilometrų.

Mėgautis Audi R8 2012 naudą, jį patirti lenktynių trasoje, kurią mes padarėme. Sėdi patogiai už vairo, ir tai yra įmanoma dėka idealiai vietų, automobilių gamyklos ir paspauskite mygtuką sportas. Šis veiksmas leis automobilis dar duslintuvu remontas labiau dinamiškas. Mes išbandėme automobilį lietingo oro, bet tai neturėjo įtakos jo paklusnumą. Stabilizavimo sistema ir keturių ratų pavara darbas puikiai. Siekiant kontroliuoti automobilį, jūs turite tik mažą korekciją vairo. Šis poveikis buvo sumažinti svorio, kurį jau kalbėjome centrą rezultatas.

Viduje Audi R8 V10 jaučiasi puikiai. Kiekvienas, kuris sėdėjo jo, nepamirškite, paveldimų bruožų. Absoliučiai visi vairuotojo kontrolė yra sutelkta aplink jį. Keleiviai vargu ar gali sau transporto priemonės greitį spidometras tachometras nuskendo giliuose šuliniuose.

Pirmas šimtai spidometro skrenda iš karto susidaro įspūdis, kad R8 tiesiog įkandimo asfaltą po jais. Perėjimas iš reduktoriaus remonto kaina vilniuje vienos pavaros į kitą yra apčiuopiamas visą kūną. Kai kuriems tai trūkumas, bet kaip greičio prasme! Tiems, kurie nori sklandžiai perjungti, jums reikia pasirinkti vadovą. Natūralu, kad vairuotojas turės kelis kartus daugiau įtampą. Mašina, jis gali atsikratyti tai.

Daugelis ekspertai vadina Audi R8 V10 superautomobilio dauguma civilinių, ir mes su tuo sutinku. Palyginti su artimiausio konkurento turi mažesnes kuro sąnaudas. Jis puikiai tinka kasdieniniam naudojimui. Net Rusijos keliuose jis gali turėti gana ilgą laiką, nesiimant paslaugų centrų. Tai nereiškia, kad ji yra mažesnė nei nurodyta specifikacijose. Jei taip automobilis gali išgyventi mūsų šalyje, jis tiesiog nusipelno savo klasėje liaudies pavadinimą.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>