Didžiausia lokomotyvų Vokietija užsakė

No Comments
Kruizai

Nepaisant ankstyvo išvykimo metu didžiausias darbinis garvežys Vokietijoje Sau 1066 numeriu kartu didelę auditoriją taip.

Palei visą maršrutą iki Heidelberg Vokietijos lokomotyvų susitiko ventiliatoriai traukiniai ir vairuotojas Sebastian Bauer pasveikino kiekviena stotis ilgą pyptelėjimą. Treniruokis, pastatytas Berlyne 1939, yra maksimalus greitis 140 km/h, o tai reiškia, kad ji gali lengvai varžytis regioninius traukinius, nors negali konkuruoti su didelės spartos ICE. Sau 1066 yra pripažintas ne tik didelis ir sunkus, bet ir galingiausių lokomotyvų šalyje, atsižvelgiant į RP.

Kiekvienas istorinis traukinys šešių sėdimų vietų kupė. Sukurti draugiška atmosfera sėdynės apmuštos raudonos odos, veidrodžiai ir senas nuotraukas ant sienų. Burkhard piko bendrovės, kuri valdo lokomotyvą, aš tikiu, kad daugelis žmonių negali įsigyti bilietus į galutinį tikslą, bet už kelionę į vieną iš penkių istorinių automobilių 1930-1960-ųjų metų. Labui

Maršrutas slypi gražiausių vietų Reino slėnyje su savo vynuogynų ir senovės pilių. Kiekvienas skyrius turi savo vidaus dinamiką radijas, kuris transliuoja pramogų, istorinių ir gamtos paminklų, kurie atvyksta traukiniu. Heidelbergas, maršruto baigtis – Vienas iš labiausiai lankomų vietų Vokietijoje

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>