Deimantiniai kalnai populiarėja

No Comments
Kruizai

Turizmas projektas Šiaurės Korėjos Kumgang (Diamond Mountain) kalnų atrodo antrasis vėjas. Kaip įmonė vykdo savo Hyundai Asan, turistų iš Pietų Korėjos, kurie nori pasigrožėti gamtos grožį į šiaurę nuo 38-osios lygiagretės skaičius, neseniai gerokai padidėjo.

Liepą šių metų Kumgangsan 32.000 Pietų Korėjos aplankė. Tai rekordinis mėnesinė krova per visą laikotarpį iki Šiaurės Korėjos kelionė. Be to, bilietai į rugsėjo ir spalio mėnesiais jau beveik išparduoti. Tikėjo, kad Hyundai Asanos paklausos augimą galima paaiškinti tuo, kad įmonė dabar siūlo vieną dieną ir dviejų dienų ekskursijos. Anksčiau, galima tik nusipirkti bilietą už trijų dienų kelionę.

Taigi, situacija smarkiai pasikeitė Kymgansanskim projektas. Kaip neseniai šių metų vasario, Šiaurės Korėja siekiama sustabdyti turistinę kelionę dėl mažos paklausos bilietų.

Pasak Hyundai Asanos, nuo 1998 metų pabaigos vaizdingame kalnų aplankė 729 000 žmonių Pietų Korėjoje iš viso. Šiuo metu turistai atlikti autobusus visoje demilitarizuotoje zonoje. Ankstesniais metais, jie buvo pareikštas jūra diplomuotas laivų, todėl Hyundai patyrė didelių nuostolių.

Neseniai kalnus kaip unikalus orientyras Korėjos pusiasalyje ir tampa populiarus tarp užsienio turistų. Tai yra dėl to, liberalesnį požiūrį į Šiaurės Korėjos valdžios keliautojams iš kitų šalių. Prisiminkite, kad 2002 pradėjo bendradarbiavimą Šiaurės ir Pietų Korėjos turizmo srityje programą.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>